Telewizja2016-12-13
15

1,82 mln widzów finału „Hit Hit Hurra!”. Wszystkie odcinki oglądało 1,06 mln osób

Nowy talent-show „Hit Hit Hurra!” oglądało średnio 1,06 mln osób. TVP1 w czasie emisji formatu przegrała walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku. Wpływy z reklam wyniosły 3,64 mln zł.​ - Program wróci wiosną, ale w innym paśmie, prawdopodobnie w sobotę po "Teleexpressie" - wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl Jacek Kurski, prezes TVP.

Dziecięcy talent-show „Hit Hit Hurra!” na antenie TVP1 pokazywany był w środy o godz. 20.30, w okresie od 7 września do 30 listopada br., a finał pokazano w piątek 9 grudnia. Średnia widownia programu wyniosła 1,06 mln osób, co przełożyło się na 6,75 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 4,40 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 5,26 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Zdecydowanie największą widownię, wynoszącą 1,82 mln oglądających, zgromadził finał „Hit Hit Hurra!”. Drugie miejsce zajął pierwszy odcinek programu, który śledziło 1,42 mln osób.

Zobacz tabelę

TVP1 w paśmie nadawania „Hit Hit Hurra!” przegrała walkę o widza ze wszystkimi swoimi konkurentami w rynku telewizyjnym. Liderem wśród tzw. „wielkiej czwórki” była TVP2 z udziałem na poziomie 25,47 proc., nadająca w tym czasie gł. medyczne seriale „Na dobre i na złe” i „Na sygnale”. Drugi był Polsat (8,93 proc.; gł. „Top Chef. Gwiazdy od kuchni” i filmy fabularne), a trzeci - TVN (8,53 proc.; gł. „Na Wspólnej”, „Singielka” i „Azja Express”).

Taka sama była kolejność stacji wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59.

Zobacz tabelę

Wpływy z reklam pokazanych wokół premierowych odcinków formatu wyniosły 3,64 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

- Analizując wyniki „Hit Hit Hurra!” mamy materiał do przemyśleń. Odcinki pierwszy i ostatni miały świetne wyniki, ale chwilami program wypadał poniżej oczekiwań. Ciągłość emisji została zakłócona meczami Legii w Lidze Mistrzów, a dla nowego formatu to największy cios - ocenia w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Jacek Kurski, prezes Telewizji Polskiej.

- „Hit Hit Hurra!” powróci wiosną 2017 roku, ale w nieco zmienionej formule. Chcemy dodać programowi element rywalizacji. Telewizja to przede wszystkim pasmo i przyzwyczajenia widza. Dlatego poszukamy dla talent-show nowej pory emisji, która będzie odzwierciedlać familijność - podkreśla Jacek Kurski.

„Hit, Hit Hurra!” to talent-show, którego uczestnicy mają od 9 do 16 lat. W 12 kolejnych odcinkach widzowie będą mogli podziwiać występy wokalistów, którzy zaśpiewają największe przeboje muzyczne przy akompaniamencie orkiestry, a także wystąpią w duetach z polskimi i zagranicznymi gwiazdami. W jury zasiadają: Edyta Górniak, Hirek Wrona oraz Bartek Caboń. Prowadzącymi są Artur Orzech i Marta Zalewska.

Pierwszą edycję muzycznego programu wygrała 14-letnia Alicja Szemplińska, która nagrodę główną w wysokości 20 tys. złotych postanowiła przekazać do Gimnazjum Towarzystwa Wiedzy Powszechnej w Ciechanowie. Zwyciężczyni otrzymała od jury również nagrodę specjalną - warsztaty w Los Angeles z Sethem Riggsem.


fot. tvp

O tym, że Telewizja Polska jest zadowolona z misyjnego charakteru „Hit Hit Hurra!” i zamierza kontynuować talent-show informowaliśmy już w listopadzie. Kolejna edycja audycji nie trafi już do środowego prime-time’u. Prezes Kurski ujawnia, że program można będzie oglądać prawdopodobnie w sobotnie popołudnia - po „Teleexpressie”.

Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w listopadzie br. wyniósł 11,01 proc.

Autor:Michał Kurdupski

Więcej informacji:Hit Hit Hurra, TVP1, Jacek Kurski

KOMENTARZE(15)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas