Prasa2017-01-11
8

„100 rad” - Bauer wydaje poradnikowy tygodnik dla kobiet w dojrzałym wieku

W czwartek, 12 stycznia ukaże się pierwszy numer pisma „100 rad” (Wydawnictwo Bauer), skierowanego do kobiet w grupie wiekowej „50+”.

Tygodnik ma dostarczać czytelniczkom porad i wskazówek m.in. z zakresu zdrowia (omawiać to będą rubryki: Zdrowie domowe sposoby; Zdrowie to warto wiedzieć; Zioła wokół nas), domu (rubryka Mądra gospodyni - oszczędzanie jest łatwe), prawa i psychologii (rubryka Życiowe sprawy) czy kuchni (rubryki: Kuchnia tania w sezonie, Kuchnia czytelniczek).

W każdym wydaniu ma się też pojawić format „Jak nie dać się naciągnąć na...”. - Będzie to cykl materiałów przestrzegający przed różnego rodzaju oszustwami, na które narażone są czytelniczki - informuje Wirtualnemedia.pl Maciej Brzozowski, dyrektor public relations Bauer Media.

„100 rad” kierowane jest do kobiet w wieku 50+ , głównie mieszkanek małych i średnich miejscowości, z wykształceniem podstawowym lub średnim. - To autorska koncepcja Wydawnictwa Bauer, oparta na przeprowadzonych w ubiegłym roku szczegółowych badaniach grupy docelowej - dodaje Brzozowski..

Redaktor naczelną tygodnika „100 rad” jest Joanna Kadej-Krzyczkowska. Pismo liczy 40 stron i ukazuje się w nakładzie 250 tys. egz. „100 rad” kosztuje 1,39 zł.

Kampania promocyjna nowego tytułu obejmie stacje telewizyjne (TVP, Polsat, TVN i kanały tematyczne) i magazyny Wydawnictwa Bauer. Za jej realizację odpowiedzialna jest firma Digit-Art, a za zakup mediów - MEC.

Autor:jk

KOMENTARZE(8)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas