Prasa2017-02-03
5

Wydawnictwo Bauer zadowolone ze sprzedaży tygodnika „100 rad”

Pierwsze trzy wydania tygodnika „100 rad” (Wydawnictwo Bauer) miały średnią sprzedaż na poziomie 166 tys. egzemplarzy. Zdaniem wydawcy taki wynik magazynu oznacza osiągnięcie celów wyznaczonych przed wprowadzeniem tytułu na rynek.

„100 rad” ukazuje się od 12 stycznia br. To jedyne na rynku pismo dla kobiet 50+, głównie do mieszkanek małych i średnich miejscowości, z wykształceniem podstawowym lub średnim.

Tygodnik w każdym numerze zamieszcza porady i wskazówki m.in. z zakresu zdrowia (omawiają to rubryki: Zdrowie domowe sposoby; Zdrowie to warto wiedzieć; Zioła wokół nas), domu (rubryka Mądra gospodyni - oszczędzanie jest łatwe), prawa i psychologii (rubryka Życiowe sprawy) czy kuchni (rubryki: Kuchnia tania w sezonie, Kuchnia czytelniczek). Przynosi też nowy na rynku format: cykl pt. „Jak się nie dać naciągnąć na…”. To cykl materiałów przestrzegających przed oszustami i ich metodami naciągania starszych kobiet.

Jak podaje Wydawnictwo Bauer, wydawca pisma - średnia sprzedaż pierwszych trzech wydań tygodnika wyniosła 166 tysięcy egzemplarzy. - Taki wynik jest dla nas więcej niż zadowalający i oznacza osiągnięcie wyznaczonych przed wprowadzeniem tego tytułu na rynek celów - informuje Maciej Brzozowski, dyrektor public relations Bauer Media.

„100 porad” to autorska koncepcja Wydawnictwa Bauer, oparta na przeprowadzonych w ubiegłym roku szczegółowych badaniach grupy docelowej. Pismo liczy 40 stron, kosztuje 1,39 zł i ukazuje się w nakładzie 250 tys. egz.

Autor:jk

Więcej informacji:Wydawnictwo Bauer, 100 rad

KOMENTARZE(5)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas