Reklama2009-10-21
0

23-proc. spadek zysku Omnicom w III kw.

W III kwartale bieżącego roku Omnicom Group zanotował 23-proc.spadek zysku.

Zysk netto holdingu reklamowego, do którego należą m.in. agencjeDDB, TBWA i BBDO, wyniósł 165,6 miliona dolarów, w porównaniu do213,6 miliona dolarów zysku w analogicznym okresie rokuubiegłego.

O 14 proc. zmniejszył się w omawianym okresie również światowyprzychód Omnicom: z 3,32 do 2,84 miliarda dolarów.

Na rynku amerykańskim przychód holdingu zmniejszył się o 13proc. (do 1,49 mld USD), podczas gdy jego międzynarodowy przychódspadł o 16 proc. (do 1,35 mld USD).

Autor:km

Więcej informacji:Omnicom

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas