Reklama2023-02-15
1

36 mln zł budżetu mediowego NASK do wzięcia

Naukowa i Akademicka Sieć Komputerowa - Państwowy Instytut Badawczy prowadzi przetarg na kompleksową obsługę mediową - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. W grę wchodzi budżet w wysokości blisko 36 mln zł.

Przetarg NASK dotyczy usług kompleksowej obsługi w zakresie planowania, zakupu czasu antenowego i powierzchni reklamowej w mediach, takich, jak telewizja, prasa, radio, reklama zewnętrzna, internet (w tym m. in. social media, podcasty, vod, serwisy streamingowe), kino.

Budżet, jaki zamierza na ten cel przeznaczyć NASK wynosi 29 mln zł netto (35,67 mln zł brutto). Kwota ta obejmuje również wynagrodzenie wybranej agencji mediowej.

Na telewizję zostanie przeznaczone 3 mln zł netto (bez VAT), radio - 3 mln zł, prasę - 3 mln zł, outdoor - 3 mln zł, digital OOH - 3 mln zł, internet - 14 mln zł. Dodatkowo na kampanie reklamowe w internecie (display CPM, CPV i CPC  - z wyłączeniem SEM) – 5,5 mln zł, kampanie reklamowe w social mediach - 5,5 mln zł, kampanie kontekstowe w internecie - 500 tys. zł, działania reklamowe w serwisach wideo - 1,5 mln zł, kampanie IPTV, streaming, w tym VOD, music on demand, radio online, podcast – 500 tys. zł.

Wybrana w przetargu agencja będzie pracować dla NASK przez 2 lata od momentu zawarcia umowy.

O wyborze zwycięskiej agencji zdecydują: doświadczenie potencjału kadrowego (waga: 30) i cena (waga:70).

Oferty można składać do 17 marca br.

Autor:bg

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas