PR2018-08-27
0

Grupa Bakalland wybrała 38PR & Content Communication do obsługi marki Delecta

Grupa Bakalland rozstrzygnęła przetarg na obsługę komunikacyjną Delecty. Zlecenie zdobyła agencja 38PR & Content Communication, od 2014 roku obsługująca dla tego klienta markę Bakalland.

Do zadań agencji należą przygotowanie nowej strategii komunikacji dla Delecty i Bakallandu, a także kompleksowe działania z zakresu PR korporacyjnego, marek i produktowego. Zespół zapewni wsparcie projektów contentowych, m.in. współpracę z influencerami oraz poprowadzi komunikację w social mediach Bakallandu.

Nadzór strategiczny nad projektem sprawują Katarzyna Życińska i Martyna Solińska.

Obsługą Bakallandu zajmą się Agnieszka Cieślarek i Marta Rutkowska. Działania dla Delecty prowadzą Magdalena Galant i Katarzyna Pasikowska. Obsługą w social media zajmą się Hubert Walkowicz i Elizabet Araj, a mediową Rafał Taranowski.

Strony nie podają, na jaki okres zawarto umowę.

Autor:jd

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas