Telewizja2013-09-20
4

5,1 mln widzów ogląda „Na dobre i na złe”. TVP2 liderem rynku

W nowym sezonie serial „Na dobre i na złe” ogląda średnio 5,11 mln osób. W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. produkcja straciła 340 tys. widzów. Nadal jednak daje Dwójce pozycję zdecydowanego lidera rynku.

„Na dobre i na złe” na antenie TVP2 oglądać można w środy o godz. 20.40, począwszy od 4 września br. Średnia widownia trzech pierwszych odcinków najnowszego sezonu wyniosła 5,11 mln osób, co przełożyło się na 34,05 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 28,20 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

>>> „M jak miłość nadal hitem TVP2

Obecne odcinki „Na dobre i na złe” ogląda o 340 tys. widzów mniej niż trzy pierwsze odcinki tego serialu w analogicznym okresie ub.r. Wówczas średnia widownia produkcji wyniosła 5,45 mln widzów przy udziałach odpowiednio na poziomie 35,50 proc. oraz 31,45 proc. (więcej na ten temat).

Dwójka w paśmie nadawania swojego serialowego hitu nadal jest zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce w tym czasie zajmuje TVP1, która emituje wtedy filmy fabularne oraz mecze „Ligi Mistrzów”, osiąga już tylko 14,24 proc. udziału. Trzecia jest TVN („W11 - Wydział Śledczy”; 10,22 proc.), a czwarty - Polsat (reality show „Top Chef” i film fabularny; 8,72 proc.).

Także i wśród widzów w grupie komercyjnej Dwójka jest liderem, a dalej plasują się: TVP1, Polsat oraz TVN.

Zobacz tabelę

 

 

Autor:mk

Więcej informacji:Na dobre i na złe, TVP2

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas