Telewizja2014-09-19
5

5 mln widzów „Na dobre i na złe” w nowym sezonie. TVP2 nokautuje konkurencję

„Na dobre i na złe”, fot TVP„Na dobre i na złe”, fot TVP

Serial „Na dobre i na złe” w nowym sezonie ogląda średnio 4,96 mln osób. W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. produkcja straciła 150 tys. widzów. Nadal jednak daje Dwójce pozycję bezkonkurencyjnego lidera rynku telewizyjnego.

„Na dobre i na złe” na antenie TVP2 oglądać można w środy o godz. 20.40, począwszy od 3 września br. Średnia widownia trzech pierwszych odcinków najnowszego sezonu wyniosła 4,96 mln osób, co przełożyło się na 31,45 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 24,19 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Oglądalność „Na dobre i na złe” odcinek po odcinku

Zobacz tabelę


W analizowanym okresie największą popularnością cieszył się pierwszy odcinek serialu. Zgromadził on przed telewizorami 5,06 mln oglądających.

Obecne odcinki „Na dobre i na złe” ogląda o 150 tys. widzów mniej niż trzy pierwsze odcinki tego serialu w analogicznym okresie ub.r. Wówczas średnia widownia produkcji wyniosła 5,11 mln osób przy udziałach odpowiednio na poziomie 34,05 proc. oraz 28,20 proc. (więcej na ten temat).

W paśmie nadawania swojego serialowego hitu Dwójka jest zdecydowanym liderem w rynku telewizyjnym. Drugie miejsce w tym paśmie zajmuje TVP1, która emituje wtedy filmy fabularne oraz mecze piłki nożnej i osiąga już tylko 9,59 proc. udziału. Trzeci jest Polsat (film fabularny i „Top Chef”; 8,41 proc.), a czwarty - TVN („Ugotowani”; 7,49 proc.).

Także i wśród widzów w grupie komercyjnej Dwójka jest liderem, a dalej plasują się: Polsat, TVN i TVP1.

Oglądalność konkurencji w czasie emisji serialu

Zobacz tabelę

 

Autor:Michał Kurdupski

Więcej informacji:Na dobre i na złe, serial TVP2

KOMENTARZE(5)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas