Telewizja2014-09-18
2

„Magazyn Ekspresu Reporterów” stracił 520 tys. widzów

W obecnym sezonie „Magazyn Expresu Reporterów” ogląda średnio 2,09 mln widzów. W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. program stracił 520 tys. widzów, ale nadająca go Dwójka i tak jest liderem rynku telewizyjnego.

Średnia widownia „Magazynu Expresu Reporterów” w okresie od 2 do 16 września br. wyniosła 2,09 mln osób. Przełożyło się to na 16,99 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 11,63 proc. w grupie komercyjnej 16-49. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Program na antenie TVP2 pokazywany jest we wtorki o godz. 21.50.

W analizowanym okresie największą widownię zgromadził drugi odcinek magazynu. Przyciągnął on przed telewizory 2,28 mln osób.

Zobacz tabelę


„Magazyn Expresu Reporterów” w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej stracił 520 tys. widzów. Wówczas oglądało go bowiem 2,61 mln osób, a jego udział wynosił odpowiednio 20,98 proc. oraz 14,48 proc.

Dwójka w czasie emisji reporterskiego magazynu jest liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce w tym czasie zajmuje TVN (14,72 proc.; „Prawo Agaty” i „Kuba Wojewódzki”). Trzeci jest Polsat (6,58 proc; filmy fabularne), a czwarta - TVP1 (6,44 proc.; filmy i serial „Rzeka”).

W grupie komercyjnej (16-49) TVP2 zajmuje drugie miejsce, a liderem jest TVN.

Zobacz tabelę


W programie „Magazyn Ekspresu Reporterów” prezentowane są reportaże interwencyjne. Jego gospodarzem jest Michał Olszański.

Autor:mk

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas