Reklama2013-05-16
1

5 serwisów Polskiej Dawki Rozrywki przechodzi z Evolution Media Net do Goldbach Audience

Należące do grupy Polska Dawka Rozrywki serwisy Torebunia.pl, KobieceGadzety.pl, WeselnyBox.pl, Wydziarana.pl i Motofrik.pl dołączyły do portfolio sieci reklamowej Goldbach Audience. Wcześniej współpracowały one z Evolution Media Net.

Torebunia.pl, KobieceGadzety.pl, WeselnyBox.pl, Wydziarana.pl i Motofrik.pl są oparte na kontencie tworzonym przez internautów oraz na treściach generowanych przez same witryny. Każda ze stron umożliwia oglądanie, komentowanie i dodawanie grafik czy prostych materiałów poradnikowych.

Reklamodawcy mają możliwość korzystania zarówno z form płaskich, jak i ukazujących się na warstwie konkretnego serwisu. Ponadto witryny umożliwiają przeprowadzanie kampanii wideo, a także posiadają duże bazy mailingowe.

Serwisy zostały przejęte od sieci Evolution Media Net. Tym samym Goldbach Audience ma w swoim portfolio prawie wszystkie witryny Polskiej Dawki Rozrywki.

W marcu br. serwisy Polskiej Dawki Rozrywki miały razem (przy uwzględnieniu współodwiedzalności) 1,26 mln użytkowników (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz szczegółowe dane).

Autor:km

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas