Reklama2016-11-10
1

7Days Bake Rolls reklamowane jako „największe odkrycie ludzkości”

Agencja Afekt prowadzi kompleksową obsługę BTL dla marki Bake Rolls (należącej do Chipita Polska). Działania związane są z nową kampanią relaunchową marki w Polsce.

W nowej kampanii Bake Rolls pokazano, że ludzkość dokonuje największego odkrycia w historii. Okazuje się, że koło można wykorzystać dużo ciekawiej niż tylko do toczenia po ziemi. Można je bowiem zjeść ze smakiem.

Claim kampanii relaunchowej brzmi „Bake Rolls - największe odkrycie ludzkości. Odkryj ten najlepszy smak!”. W ramach działań, które realizowane będą do końca listopada marka promuje cztery smaki. Grupa docelowa to mężczyźni i kobiety w przedziale wiekowym 15-34 lata.

Działania obejmują telewizję oraz kanał in-store wraz z ogólnopolską akcją sampligową.

Za opracowanie key visuali, materiałów POS, kompleksową obsługę BTL oraz sampling odpowiada agencja Afekt.

Autor:bg

Więcej informacji:7Days, Bake Rolls, Chipita

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas