Telewizja2014-09-01
10

823 tys. abonentów sieci Multimedia Polska, mocno rośnie telewizja cyfrowa

Sieć kablowa Multimedia Polska na koniec czerwca br. miała 823 tys. abonentów. Cały czas najdynamiczniej rośnie liczba abonentów telewizji cyfrowej, która w tym roku przegoniła liczbę klientów telewizji analogowej.

Spółka Multimedia Polska w raporcie kwartalnym podała, że łączna liczba jej abonentów na dzień 30 czerwca br. wyniosła 822,9 tys., o 100 więcej niż rok wcześniej.

Liczba klientów telewizji analogowej spadła na koniec I kwartału br. o 11,54 proc. do 327,4 tys. i była niższa od liczby klientów telewizji cyfrowej. Z tej ostatniej usługi korzystało 352,5 tys. klientów, co oznacza wzrost o 18,95 proc.

Z kolei o 6,24 proc. wzrosła liczba abonentów internetu. Na koniec czerwca br. korzystało z niego już 515,7 tys. klientów Multimediów. Spółka miała też 284,4 tys. użytkowników usług głosowych, w tym 272 tys. klientów telefonii abonenckiej, co oznacza wzrost o 3,03 proc.

Zobacz tabelę


Łączna liczba sprzedanych usług (RGU) Multimediów na koniec czerwca br. to ponad 1,564 mln, czyli o 0,22 proc. więcej względem stanu na koniec czerwca ub.r. 300,1 tys. klientów operatora korzystało z dwóch usług, a 128,6 tys. z trzech.

Autor:pp

KOMENTARZE(10)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas