Telewizja2017-11-10
15

TVP chce kontynuować „The Voice of Poland”

fot. tvpfot. tvp

Telewizja Polska jest zadowolona z jakości i oglądalności talent-show „The Voice of Poland”. Nadawca jest zainteresowany kontynuacją muzycznego widowiska, ale ostateczna decyzja w tej sprawie jeszcze nie zapadła - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

„The Voice of Poland” to talent-show, w którym poszukiwany jest najlepiej śpiewający wokalista. Program jest adaptacją międzynarodowego formatu „The Voice” stworzonego przez Johna de Mola, który zadebiutował w Holandii we wrześniu 2010 roku. Premiera polskiej wersji muzycznego widowiska na antenie TVP2 odbyła się rok później. Za jego produkcję w naszym kraju odpowiada Rochstar.

- Jeżeli nic nie ulegnie zmianie, będziemy chcieli ten program kontynuować - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Marcin Wolski, dyrektor TVP2. Jednak ostateczna decyzja jeszcze nie została oficjalnie podjęta, gdyż w chwili obecnej jest jeszcze na to za wcześnie - dodaje.

##NEWS http://wirtualnemedia.pl/m/artykul/the-voice-kids-od-30-grudnia-w-tvp2-emisja-w-soboty-o-20-00 ##

Aktualnie telewizyjna Dwójka emituje ósmą edycję talent-show, którą prowadzą Tomasz Kammel, Maciej Musiał i Barbara Kurdej-Szatan, a występy uczestników ocenia jury w składzie: Maria Sadowska, Andrzej Piaseczny, Tomson i Baron z zespołu Afromental oraz Michał Szpak.

##NEWS http://wirtualnemedia.pl/m/artykul/premiera-serialu-korony-krolow-tvp1-przesunieta-na-2018-rok ##

Średnia widownia sześciu pierwszych odcinków najnowszej edycji muzycznego widowiska wyniosła 1,73 mln osób, co przełożyło się na 12,13 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 12,58 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 11,81 proc. w grupie 16-59. Warto dodać, że w kolejnych tygodniach widownia niektórych odcinków „The Voice of Poland” dochodziła do 2,5 mln widzów.

Autor:Michał Kurdupski

Więcej informacji:The Voice of Poland, TVP2

KOMENTARZE(15)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas