Reklama2019-01-11
0

AB InBev na Super Bowl 2019 będzie reklamował pięć swoich piw przez 5,5 minuty

Firma Ab InBev, producent piwa podał, że na tegorocznych finałowych rozgrywkach Super Bowl w USA zrealizuje swoją największą w historii tego wydarzenia aktywność reklamową. Ma być największym tegorocznym reklamodawcą w trakcie transmisji.

AB InBev jest od trzech dekad głównym reklamodawcą Super Bowl (w tym roku finał zaplanowano na 3 lutego). Ma również wyłączność na prawa reklamowe w kategorii alkoholi. Firma ma być największym tegorocznym reklamodawcą Super Bowl. Już wiadomo, że AB InBev wyemituje reklamy pięciu marek, a ich łączny czas wyniesie 5 minut i 30 sekund. W ub.r. firma wyemitowała spoty, które łącznie trwały 3 i pół minuty.

W tym roku ma być to osiem spotów: jeden trwający 60 sek., trzy po 30 sek. i cztery po 45 sek. Reklamowane mają być marki Budweiser, Bud Light, Michelob Ultra, Stella Artois i Bon & Viv Spiked Seltzer.

Spoty dla Budweisera przygotują agencje David oraz VaynerMedia, dla marki Bud Light - Wieden&Kennedy, dla Michelob - FCB Chicago, a dla Stella Artois - agencje Mother i Bullish.

AB InBev nie ujawnia jeszcze szczegółów dotyczących kreacji reklam, ale zapewnia, że skupi się w nich na jednym lub kilku spośród trzech strategicznych priorytetów, by ożywić kategorię piwa: jakość, innowacyjność i premium. Koncern wykorzysta też podczas Super Bowl cztery billboardy (5-sekundowa grafika na ekranie z nazwą marki) i sześć ekspozycji skycam (jedna na kwartę, jedna przed i jedna po grze).

 

Autor:bg

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas