Internet2009-03-17
0

ACR będzie planował kampanie internetowe sieci Ikea

Dom mediowy ACR wygrał przetarg na obsługę internetowych kampaniireklamowych sieci Ikea. W ramach współpracy zajmie się planowaniemmediów displayowych i doradztwem strategicznym.

W przetargu na obsługę internetowych kampanii reklamowych sieciIkea dom mediowy ACR pokonał MediaContacts, MEC Interaction iCodemedia. Producent i dystrybutor mebli wybrał tę firmą międzyinnymi dlatego, że należy ona do tej samej grupy komunikacyjnej, coagencja interaktywna K2 pracująca od kilku lat dla Ikea.

W ramach współpracy ACR będzie planował media displayowe dlawszystkich kampanii tej sieci prowadzonych online oraz zajmował siędoradztwem strategicznym.

Autor:tw

Więcej informacji:ACR, Ikea

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas