Internet2010-01-13
2

Actimel gromi mity w nowym serwisie internetowym

Danone uruchomił serwis internetowy, w którym obalane są mity na temat Actimela. Witrynę przygotowała agencja Max Weber.

W serwisie actimelpogromcamitow.pl dr Adam Adamek, ekspert ds. zdrowia publicznego i manager ds. badań naukowych firmy Danone, w prosty i przystępny sposób opisuje działanie układu odpornościowego, funkcję i rolę bakterii L'casei Defensis oraz to, w jaki sposób regularne picie Actimela wpływa na naszą odporność. Jednocześnie komentuje i obala fałszywe stereotypy oraz nieprawdziwe informacje na temat tego produktu, które znaleźć można na forach i w komentarzach internautów.



Wypowiedzi dr. Adamka publikowane są w formie videobloga. Ponadto serwis zawiera słownik terminów medycznych. Witrynę przygotowała i uruchomiła agencja Max Weber należąca do Young & Rubicam Brands.

Autor:Tomasz Wojtas / tw

Więcej informacji:Actimel, Max Weber

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas