Reklama2019-05-15
0

Adam&Eve/DDB zajmie się globalnie reklamami PlayStation

Agencja reklamowa Adam&Eve/DDB wygrała przetarg Sony Interactive Entertainment na globalną obsługę reklamową marki PlayStation.

Przetarg na globalną obsługę reklamową marki trwał od listopada ub.r. Dotychczas pracowała dla niej w tym zakresie – przez 6 ostatnich lat – agencja BBH New York.

Z nieoficjalnych informacji wynika, że decyzją jej władz nie uczestniczyła w tym przetargu.

Zagraniczne branżowe media podają, że koncern Sony zmienił niedawno swoją strategię marketingową tak, by działania reklamowe prowadzone na poszczególnych rynkach były ze sobą bardziej spójne niż dotychczas. I to właśnie ten czynnik spowodował ogłoszenie przetargu na globalną obsługę reklamową.

Firma wybrała w nim do współpracy należącą do grupy Omnicom agencję Adam&Eve/ DDB. Obsługę PlayStation nadzorować będzie biuro tej agencji w Londynie oraz w Nowym Jorku.

W ostatnich dniach poinformowano, że w Polsce za obsługę reklamową marki PlayStation w internecie zajmować się będzie agencja Gong, która należy do Group One.

Autor:bg

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas