Reklama2023-07-04
6

Adam Smereczyński na czele kreacji 180heartbeats + Jung v Matt

Od sierpnia Adam Smereczyński, dotychczasowy creative director w VMLY&R, pokieruje zespołem kreatywnym 180heartbeats + Jung v Matt i obejmie rolę partnera agencji. Wraca tym samym do agencji po sześciu latach.

Nowego dyrektora kreatywnego 180heartbeats + Jung v Matt zapowiedziała w poetyckim poście pod koniec czerwca.  Managera nazwano pseudonimem Eustache Dauger.

Adam Smereczyński przechodzi z VMLY&R Poland

Adam Smereczyński w branży reklamowej od pracuje 2004 roku. Przez ostatnie sześć lat budował swoje doświadczenie managerskie w strukturach VMLY&R Poland, prowadząc zespoły kreatywne, zarządzając pracami dla lokalnych i globalnych klientów (m.in. BNP Paribas, Pepsico, adidas, Pernod Ricard, Grupa Żywiec i IKEA).

Ze 180heartbeats związany był od listopada 2015 roku do  sierpnia 2017 roku. Zaczynał jako senior art director, po dwóch latach awansował na stanowisko associate creative directora.

Wcześniej związany był równolegle z firmami Scholz&Friends i Fatbaby, gdzie pełnił funkcję digital concept directora. Pracował też w Leo Burnett Group w Warszawie i Frankfurcie, Change Integrated oraz The Digitals.

- Rola chief creative officera & partnera to nie tylko zarządzanie kilkunastoosobowym zespołem kreacji i designu. To też kreatywny leadership nad wszystkimi kompetencjami 180: komunikacją ATL, Social Mediami, Marketing Experience, Technologia. To także rozwój nowych usług takich jak brand identity, gaming, w których kreatywność odgrywa ważną rolę dla marketerów - komentuje Marcin Gaworski, CEO & Co-founder agencji.

##NEWS http://wirtualnemedia.pl/m/artykul/marcin-gaworski-prezes-stowarzyszenie-komunikacji-marketingowej-sar ##

Kluczową ambicją nowego CCO & partnera jest ugruntowanie pozycji 180heartbeats jako jednej z najbardziej kreatywnych agencji w Polsce - zapowiedziano w komunikacie dla mediów.

- Wkraczamy w fascynujący czas przewartościowania pracy kreatywnej. Czas, w którym w zalewie "tegosamego" jeszcze większą rolę w naszej domenie odegrają unikalność i wiarygodność. Nadchodzi moment, w którym w miejsce szukania wtórnej inspiracji w kolejnych reklamowych case'ach trzeba postawić pogłębiony wgląd w człowieka, społeczeństwo i kulturę. Zespół 180 będzie awangardą tych zmian - dodaje Adam Smereczyński.

Autor:jd

KOMENTARZE(6)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas