Reklama2021-04-09
0

Agencja Ancymony zajmie się obsługą Heinz Polska w social mediach

Agencja Ancymony wygrała przetarg na stałą obsługę Heinz Polska w social mediach. Opracowała dla marki strategię komunikacji w mediach społecznościowych.

Agencja jest odpowiedzialna za obsługę, content i moderację profilu marki na Facebooku.

– Obsługa social media love brandu to marzenie chyba każdej agencji, ale także ogromna odpowiedzialność i wyzwanie. Jestem przekonana, że Ancymony i Heinz stworzą razem angażującą i pełną humoru komunikację. Praca z taką marką daje naprawdę mnóstwo satysfakcji – komentuje Emilia Czerwiec, creative lead, Ancymony.

– W kanale social media postawiliśmy sobie ambitne cele. Wierzę, że wdrożenie nowej strategii przygotowanej przez agencję Ancymony pozwoli nam je osiągnąć i przyniesie założone efekty – komentuje Olena Ryptyk, brand manager, Heinz.

Firmy nie ujawniają szczegółów przetargu. Nie podają też, na jak długo zawarły umowę o współpracę.

Za obsługę mediową Heinz w Polsce odpowiada Carat Polska (grupa dentsu).

Autor:bg

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas