Reklama2023-04-19
4

Agencja AWX wygrała przetarg PKP Intercity

Spółka PKP Intercity rozstrzygnęła przetarg na agencję interaktywną. Wybrała w nim do współpracy agencję AWX.

Postępowanie prowadzone przez PKP Intercity dotyczyło wyboru agencji interaktywnej, która zajmie się świadczeniem usług w zakresie przygotowania strategii promocji oraz kreacji materiałów promocyjnych, reklamowych, informacyjnych w kanałach online dotyczących ofert, produktów, wydarzeń spółki.

Oferty w nim złożyły 3 firmy: AWX, Studio Digital 1 i Sygnisoft. PKP Intercity najwyżej oceniło ofertę agencji AWX, wybierając ją tym samym do dwuletniej współpracy.

Do zadań agencji należeć będzie m.in. wypracowywanie i realizacja na podstawie planu działań marketingowych oraz bieżących potrzeb spółki strategii działań kreatywnych dla działań promocyjnych online, opartych na bieżącej analizie otoczenia konkurencyjnego oraz najnowszych trendach marketingowych z uwzględnieniem doboru narzędzi i kanałów dotarcia do konkretnych grup docelowych oraz potencjalnych ryzyk.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Agencja ta zajmie się też projektami internetowymi graficznych form reklamowych, zarówno statycznych jak i dynamicznych, w skład których wejdą: banery reklamowe (dynamiczne i statyczne), kreacje mailingowe html, mapy, formularze online, grafiki wektorowe, zdjęcia, materiały audio oraz wideo, kreacje niestandardowe wynikające z najnowszych trendów rynkowych, nagrania lektorów oraz copywriting i contentwriting. Będzie to również zakup zdjęć, materiałów audio, nagrań lektorów i innych materiałów, organizacja i realizacja sesji zdjęciowych, w tym z udziałem aktorów, zapewnieniem charakteryzacji itp., opracowywanie tekstowych treści promocyjnych i informacyjnych, w tym w językach obcych.

Autor:bg

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas