Reklama2022-12-02
2

Agencja Dziadek do Orzechów i Storytel nagrodzone na Effie Europe Awards

Agencja Dziadek do Orzechów wspólnie z OTO Film otrzymały złoto, a Storytel i projekt "Random" srebro na konkursie Effie Europe Awards. To jedyne nagrodzone w nim polskie projekty.

Agencja Dziadek do Orzechów i studio Filmowe OTO Film zostały nagrodzone złotą statuetką Effie Europe Award w kategorii Best of Europe: Positive Change, za kampanię „STOP kobietobójstwu”, przygotowaną dla Centrum Praw Kobiet.

Kampania „STOP kobietobójstwu” powstała w 2020 roku w związku z Międzynarodowym Dniem Eliminacji Przemocy Wobec Kobiet. Zachęcała do podpisania petycji „STOP kobietobójstwu” oraz wsparcia projektu „Obserwatorium ds. kobietobójstwa”, prowadzonego przez Centrum Praw Kobiet.

Z kolei projekt "Random" marki Storytel został nagrodzony srebrną statuetką w kategorii Best of Europe: Media, Entertainment & Leisure.

"Random" to połączenie coraz bardziej popularnej formy słuchowiska z filmem. Historia przedstawiona w audio w serwisie Storytel, kończy się finałowym odcinkiem wideo na kanale YouTube autorki.

Wśród finalistów konkursu znalazły się 43 projekty, które trafiły na shortlistę w konkursie generalnym i 37 w konkursie Best of Europe. Prace w Effie Europe Awards oceniało ponad 100- osobowe jury.

- Effie to jeden z najbardziej poważanych konkursów w branży. A nagroda zdobyta na szczeblu europejskim, jest dla nas czymś więcej niż tylko sukcesem. Osobiście traktuję to jako potwierdzenie słuszności naszego procesu planowania i tworzenia kampanii reklamowych. Przy okazji chciałbym serdecznie podziękować wszystkim zaangażowanym w projekt. Jesteśmy zaszczyceni mogąc położyć kolejne Effie na naszym regale z nagrodami. Ta statuetka stanie na samym przodzie  - mówi Albert Stęclik, planning director & founding partner w agencji Dziadek do Orzechów.

Na tegorocznym Effie Europe Awards tytuł Agencji Roku trafił do Ogilvy . Z kolei prestiżowa nagroda Grand Effie za wybitną pracę została przyznana agencji Grey London za kampanię „Poznaj Franka: Jak zombie sprawił, że gracze zakochali się w Pringles” dla firmy Kellog.

Autor:bg

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas