Reklama 2020-09-16
1

Agencja FormUp wygrała przetarg STS

Agencja FormUp wygrała przetarg na wprowadzenie i wdrożenie systemu monitorowania ROI dla firmy bukmacherskiej STS.

W ramach wygranego przetargu (jego szczegółów nie ujawniono) agencja FormUp jest odpowiedzialna za wdrożenie, implementację i rozwój dedykowanego systemu analitycznego dla firmy STS. System został skonfigurowany pod indywidualne potrzeby i specyfikę branży bukmacherskiej w taki sposób, by móc weryfikować rentowność prowadzonych działań z uwzględnieniem celów biznesowych organizacji i KPI.

- Takie rozwiązanie pozwala na trafniejszą ocenę efektywności wydatków reklamowych oraz analizę rentowności kampanii digital z podziałem na kanał dotarcia, grupę docelową, kreację i rodzaj komunikacji. Im większa granularność, tym wyższa szczegółowość danych, a więc bardziej precyzyjna analiza i trafniejsze decyzje optymalizacyjne – mówi Jakub Bąkała, performance & technology director w agencji FormUp.

Firmy nie podają, jak długo będą współpracować.

W pierwszym tygodniu września STS wznowiła działania reklamowe, które zostały przygotowane przez agencje Przestrzeń i Blueway Com.
  

Autor: bg

Więcej informacji: STS, FormUp, performance, ROI, KPI

KOMENTARZE (1) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas