Reklama2022-10-10
1

Agencja Freundschaft będzie reklamować home.pl

W ramach wygranego przetargu home.pl wybrało Freundschaft do obsługi działań komunikacyjnych.

Współpraca w ramach umowy zaplanowana jest do końca 2023 roku, a jej zakres dotyczy obsługi strategicznej, przygotowania konceptu komunikacyjnego marki, opracowania i wdrożenia platformy kreatywnej oraz produkcji materiałów komunikacyjnych. Zespół Freundschaft Commerce jest odpowiedzialny za opracowanie strategii mediowej.

- Chcąc podkreślić znaczenie ćwierćwiecza istnienia, rozpoczynamy wraz z Freundschaft przygotowania do świętowania roku jubileuszowego. Wspólnie stworzone i opracowane działania komunikacyjne będą podkreślać doniosłość okazji oraz długą drogę jaką przebył home.pl przez 25 lat działalności - komentuje Magdalena Chudzikiewicz, chief commercial officer i członkini zarządu home.pl.

Autor:jd

Więcej informacji:home.pl, Freundschaft

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas