Reklama2020-09-04
0

Agencja MDI zajmie się promocją Podkarpacia

Agencja reklamowa MDI wygrała przetarg władz Województwa Podkarpackiego dotyczący realizacji kampanii promującej ten region - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Pokonała w nim m.in. ClickAd Interactive i Eskadrę.

W przetargu na kampanię Podkarpacie oferty złożyły: ClickAd Interactive z Grupą Eskadra (z ceną 2,04 mln zł), Media Group (z ceną 2,08 mln zł), Tarraya (z ceną 1,84 mln zł) i MDI (z ceną 2,09 mln zł).

Władze regionu do współpracy wybrały agencję MDI.

Zadaniem agencji jest opracowanie szczegółowej, spójnej kreatywnie koncepcji oraz przeprowadzenie ogólnopolskiej kampanii informacyjno-promocyjnej walorów turystyczno-gospodarczych województwa podkarpackiego. Kampania ma obejmować emisję spotów radiowych, spotów wideo i spotów tv, reklamy w prasie i w internecie.

Agencja zajmie się też jej kreacją, produkcją materiałów reklamowych, strategią mediową, planowaniem i zakupem mediów.

MDI będzie pracować dla władz podkarpackiego do końca lipca 2021 roku. Budżet kampanii wynosi 1,71 mln zł netto (bez VAT), czyli ok. 2,1 mln zł brutto.

Autor:bg

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas