Agencja Mexad wygrała przetarg na obsługę mediową Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej. Zajmie się obsługą budżetu wycenionego na 1,8 mln zł brutto - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
Mexad w przetargu PISF pokonała 3 inne agencje: Five Media, Adexon i konsorcjum agencji DSK i ClickAd Interactive.
Agencja zajmie się świadczeniem usług planowania mediów, zakupu mediów i stworzeniem kreacji w ramach kampanii promującej platformę streamingową 35mm.online, dedykowaną do upowszechniania zrekonstruowanych i zdigitalizowanych materiałów filmowych, w ramach projektu „Cyfrowa rekonstrukcja i digitalizacja polskich filmów fabularnych, dokumentalnych i animowanych w celu zapewnienia dostępu na wszystkich polach dystrybucji (kino, telewizja, Internet, urządzenia mobilne) oraz zachowania dla przyszłych pokoleń polskiego dziedzictwa filmowego”.
Będzie pracować dla PISF do 27 października br.