Reklama2018-03-27
0

Agencja PZL współpracuje z SentiOne

Agencja reklamowa PZL w ramach poszerzania kompetencji internetowych i wprowadzania nowych technologii do procesów strategicznych i kreatywnych rozpoczęła współpracę z firmą SentiOne - właścicielem narzędzia do do monitorowania internetu i mediów społecznościowych.

Dział strategii PZL na stałe już korzysta z monitoringu internetu, który umożliwia narzędzie SentiOne. Jak podaje agencja, stanowi ono szybkie źródło wiedzy o poglądach i emocjach internautów związanych z markami, kategoriami i zjawiskami.

Dzięki niemu agencja może poznawać realne opinie konsumentów, poszukiwać nowe insighty, weryfikować założenia strategiczne, a także sprawdzać siłę i percepcję elementów kreatywnych. SentiOne dostarcza konkretne ilościowe dane stojące za wynikiem analizy znaczeń, percepcji i sentymentów.

Wśród klientów agencji PZL są m.in. Wedel,  Alior Bank, Żubr i x-kom.

Autor:bg

Więcej informacji:PZL, SentiOne

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas