Internet2020-10-27
4

Agencja They.pl partnerem TikToka w Polsce

Agencja They.pl podpisała umowę partnerską z aplikacją TikTok w kontekście kampanii reklamowych na rynku Europy Środkowej i Wschodniej.

Agencja They.pl zrealizowała dotychczas wiele kampanii reklamowych na platformie TikTok dla takich klientów jak Lirene czy Panasonic.

- Chcemy wykorzystywać nowe rozwiązania reklamowe, które oferuje platforma, i stawiać na nieco mniej konwencjonalną reklamę. To dlatego stale rozwijamy nasze kompetencje, podążamy za aktualnymi trendami i pokazujemy klientom inne ścieżki dotarcia do konsumentów, w tym wypadku raczej młodych ludzi - mówi Mikołaj Salecki, digital media director w They.pl.

W wersji przeglądarkowejTikTok miał w Polsce w sierpniu br. 1,42 mln odwiedzających i 12,31 mln odsłon (dane Gemius/PBI).

Status partnera reklamowego aplikacji TikTok w Polsce ma także m.in. agencja Cityboard Media.

Autor:jd

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas