Reklama2019-11-15
0

Agnieszka Durst-Wilczyńska dyrektorką departamentu marki i mediów społecznościowych w grupie Axa

Agnieszka Durst-WilczyńskaAgnieszka Durst-Wilczyńska

Agnieszka Durst-Wilczyńska awansowała na stanowisko dyrektora departamentu marki i mediów społecznościowych w grupie Axa. Zastąpiła Filipa Aszendorfa, który teraz zarządza relacjami z klientami w 29 krajach.

Menadżerka pracuje w grupie Axa od dwóch lat. Dotychczas zajmowała stanowisko brand&social media managera. Wcześniej pracowała w marketingu firmy ubezpieczeniowej Liberty Ubezpieczenia, którą Axa kupiła. Przedtem przez 8 lat pracowała w dziale marketingu firmy ubezpieczeniowej Aviva. Była też przez 12 lat związana zawodowo z DB Schenker.

Agnieszka Durst-Wilczyńska awansując zastąpiła Filipa Aszendorfa, który awansował w strukturach grupy i teraz odpowiada za relacje z klientami w 29 krajach.

 

Autor:bg

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas