Reklama2017-07-07
1

Agnieszka Lizon: z MullenLowe Mediahub do [m]Platform GroupM

Agnieszka Lizon, w ostatnim czasie head of digital development MullenLowe MediaHub Global, objęła funkcję digital trading managera w GroupM, do której należą agencje Maxus, MEC, Mediacom i Mindshare.

Lizon jako digital trading manager w ramach struktury [m]Platform GroupM będzie odpowiedzialna za koordynację i optymalizację tradingu w obszarze internetu dla wszystkich agencji wchodzących w skład GroupM: Maxusa, MEC, Mediacomu i Mindshare. Będzie raportować bezpośrednio do Tomasza Kuisza, managing directora [m]Platform GroupM.

Agnieszka Lizon jest związana z rynkiem mediów od 2000 roku. Przez ostatnich 11 lat pracowała w MullenLowe Mediahub, gdzie m.in. na stanowisku head of digital, zarządzała pracami zespołów, odpowiadając za strategie dla klientów tej agencji i trading w obszarze internetu.

Przedtem pracowała jako e-media planner w e-point SA.

Autor:bg

Więcej informacji:Agnieszka Lizon, GroupM

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas