Reklama2018-08-28
0

Aktywny bobas w reklamie Bebiko Junior (wideo)

Ruszyła druga odsłona kampanii reklamowej marki Bebiko Junior „Wielkie potrzeby małych brzuszków". Za akcję odpowiadają Havas, Easy Hell, Syzygy, VML, Mediacom, K2 Media i Alert Media Communications.

Reklama telewizyjna stanowi kolejny etap działań promocyjnych trwających od lipca br. Bebiko Junior zainaugurowało wtedy kampanię działaniami edukacyjnymi.

Spot opowiada o tym, jakie potrzeby żywieniowe mają dzieci powyżej 1. roku życia.

Reklamę przygotowano w wersjach 30 i 6-sekundowych, które emitowane są w telewizji m.in. w Polsat Cafe, TVN 7, TV Puls i internecie. Spot można też obejrzeć na kanale YouTube marki. Komunikację uzupełniają rekalmy w formie display i w postów w social mediach.

Spot został wyreżyserowany przez Martynę Iwańską, a jego realizacją zajął się dom produkcyjny Easy Hell. Kreację kampanii przygotował Havas. Media zakupił Mediacom, a działania w social mediach VML. Media online zakupił dom mediowy K2 Media.

Działania PR prowadzi działania PR – Alert Media Communications, a aktywności na stronie internetowej - Syzygy.

Autor:jd

Więcej informacji:Bebiko Junior

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas