Pod hasłem „Wielkie potrzeby małych brzuszków” wystartowała kampania edukacyjna Bebiko Junior, skierowana do rodziców dzieci po 1. roku życia. Przygotowały ją Havas, VML Poland, Mediacom, K2 Media, Syzygy i Alert Media Communications.
Akcja prowadzona jest obecnie w digitalu - na stronie marki przygotowano sekcję edukacyjną z informacjami i ciekawostkami o potrzebach żywieniowych dzieci, które ukończyły pierwszy rok życia. Ponadto na portalach parentingowych trwa kampania display, a na Facebooku publikowane są posty edukacyjne.
W kolejnych etapach zaplanowano spoty telewizyjne. Całość uzupełniają aktywności public relations i reklamy w prasie.
Koncepcję kreatywną kampanii w telewizji i w prasie przygotował Havas. Media tradycyjne zakupił dom mediowy Mediacom, social media – VML Poland, pozostałe media online – K2 Media. Działania na stronie internetowej prowadzi Syzygy, a działania PR – Alert Media Communications.