Reklama2021-09-09
1

Aldi przedstawia nowego brand hero Waldiego

Sieć sklepów Aldi powołuje nowego bohatera marki - Waldiego. Trójwymiarowa postać brand hero będzie wspomagała zespół moderacji na profilu Aldi na Facebooku.

Jak zapowiada w komunikacie Aldi, jej brand hero najchętniej będzie angażował się w dyskusje dotyczące tematów zero waste, produktów, ciekawostek, cen, jakości, promocji i oszczędzania podczas zakupów w Aldi, uatrakcyjniając tym samym prezentowaną ofertę dyskontu, ale także będzie wchodził w bezpośredni kontakt z innym komentującymi.

Wzmocnieniem ekspresji jego przekazu w social mediach są specjalnie stworzone „naklejki”, prezentujące różne emocje.  Waldiego można spotkać także pod postami kontrahentów i klientów, w których profil Aldi Polska został oznaczony.

Waldi teaserowo pojawił się w świecie Aldi w połowie sierpnia. Oficjalne uruchomienie jego profilu oraz start komunikacji ruszył z początkiem września.

Za opracowanie koncepcji postaci odpowiada Agencja Nie Do Ogarnięcia. Modeling i animację postaci stworzył Adam Lapko.

Autor:jd

Więcej informacji:Ald, Waldi, social media, Facebook, brand hero

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas