Reklama2018-07-23
0

Alibaba, Tencent i CMC zainteresowane kupem udziałów WPP China

Alibaba Group i Tencent, dwie największe technologiczne firmy w Chinach, są zainteresowane wspólnie z China Media Capital Holdings (CMC) przejęciem mniejszościowego pakietu udziałów w chińskim oddziale holdingu reklamowego WPP.

Jak podało Sky News, powołując się na nieoficjalne źródła, Alibaba Group i Tencent miałyby przejąć 20 proc. udziałów w WPP China. Wartość transakcji szacowana jest na 2-2,5 mld dolarów. Grupa WPP miałaby zachować pakiet większościowy.

Według Sky News, Roberto Quarta, przewodniczący WPP miał udać się do Chin wspólnie z Andrew Scottem, jednym z dyrektorów współzarządzających, by kontynuować rozmowy z chińskimi inwestorami, które zainicjowano jeszcze, kiedy koncernem marketingowym kierował Martin Sorrell.

Serwis zaznaczył, że rozmowy na temat inwestycji w WPP China są na bardzo wczesnym etapie.

Autor:bg

Więcej informacji:Alibaba, Tencent, CMC, WPP

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas