Badania2013-07-01
2

Allegro z GG przed Facebookiem, mocno w górę Google i Onet (Megapanel z kwietnia)

Połączone w grupę strony Allegro i GG Network wskoczyły na drugie miejsce pod względem liczby odsłon, wyprzedzając m.in. strony WP i Orange, Onetu, Facebook i YouTube. Liderem Google.

W kwietniowym Megapanelu/PBI Gemius po raz pierwszy serwisy Allegro i GG Network zostały połączone w jedną grupę, tak samo jak strony Muratora i Grupy Radiowej Time. Badanie został przeprowadzone w zmodyfikowany sposób: oparto je na nowych rejestrach właścicieli stron oraz oszacowano liczbę użytkowników serwisach na urządzeniach mobilnych (przeczytaj szczegóły), w efekcie czego opublikowanie wyników opóźniło się o prawie cztery tygodnie.

Połączone Allegro i GG zanotowały w kwietniu 16,6 mln użytkowników - o 5,27 mln więcej niż Allegro w marcu - i znalazły się na drugim miejscu. Natomiast serwisy Muratora i Time odwiedziło o 665 tys. real users więcej niż strony Muratora miesiąc wcześniej.

Liderem pod względem zasięgu pozostało Google, którego witryny zanotowały 1,05 mln real users więcej niż w marcu. Facebook zyskał w skali miesiąca 910 tys. użytkowników, strony Onetu - 904 tys., Wirtualnej Polski i Orange - 795 tys., a YouTube - 650 tys. Mniejsze wzrosty osiągnęły Grupa Gazeta.pl (55 tys. real users), Grupa Interia.pl (475 tys.) oraz Grupa o2 (285 tys.).

 

Zobacz tabelę

 

Wśród serwisów objętych audytem site-centric Allegro i GG wskoczyły na pierwsze miejsce (miesiąc wcześniej same strony Allegro były 8., a witryny GG Network - 11.). Kolejność na pięciu następnych pozycjach się nie zmieniła.

Z kolei strony Ringier Axel Springer zyskały w skali miesiąca tylko 40 tys. real users, przez co zostały wyprzedzone zarówno przez witryny Muratora i Time, jak i Polskapresse.

Po raz pierwszy w zestawieniu pojawiły się objęte właśnie audytem site-centric serwisy Cyfrowego Polsatu- na 10. miejscu z 5,93 mln real users.

Zobacz tabelę

 

Adres google.pl odwiedziło 905 tys. użytkowników więcej niż w marcu br., a google.com - aż 1,37 mln więcej. Facebook.com zyskał 910 tys. real users, YouTube.com - 650 tys., Onet.pl - 865 tys., a WP.pl - 795 tys. Natomiast dla Allegro.pl tez wzrost wyniósł aż 1,73 mln.

Zobacz tabelę

Autor:tw

Więcej informacji:Megapanel PBI/Gemius

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas