Reklama2021-01-28
0

Althermedia zajmie się dla NASK społeczną kampanią o sekstingu

fot. Shutterstock.comfot. Shutterstock.com

Agencja Althermedia wygrała przetarg Naukowej i Akademickiej Sieci Komputerowej na realizację społecznej kampanii poświęconej problemowi wytwarzania i publikowania w internecie intymnych materiałów przez osoby małoletnie intencjonalnie angażujące się w erotyczną lub seksualną aktywność. Pokonała w nim 11 konkurentów.

Oprócz agencji Althermedia oferty w przetargu złożyły też agencje: Projekt PR, BERM, Aplan Media, Note Interactive, agencja reklamowa dsk, Ideo Force, MP Media, Five Media, Clos Brothers, Hill+KnowltonStrategies i Tarraya.

Budżet NASK na zaplanowane działania wynosi 49,2 tys. zł.

Althermedia zajmie się przygotowaniem koncepcji kreatywnej oraz realizacją społecznej kampanii poświęconej problemowi wytwarzania i publikowania w internecie intymnych materiałów przez osoby małoletnie intencjonalnie angażujące się w erotyczną lub seksualną aktywność.

Będzie też odpowiadać za emisję kampanii na portalach społecznościowych (Facebook, Twitter, LinkedIn).
 

Autor:bg

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas