Reklama2018-11-10
0

AMS City Tracker w nowej odsłonie

AMS wprowadził nową wersję narzędzia AMS City Tracker, które umożliwia prezentację zasięgu nośników autobusowych i wizualizację oferty City Transport.

AMS City Tracker w nowej wersji pozwala zapoznać się z wybranymi parametrami mediowymi kampanii (np. zasięg 1+, zasięg 3+, średnia liczba kontaktów na jednego widza), obejrzeć zdjęcia autobusów ze wszystkich miast objętych ofertą oraz sprawdzić zasięg geograficzny poszczególnych zajezdni autobusowych.

– AMS City Tracker z sukcesem zadebiutował ponad rok temu. Teraz zyskał nowe funkcjonalności, w których uwzględniliśmy pomysły naszych klientów zgłoszone w pierwszym roku działania tego narzędzia – mówi Arkadiusz Gawlak, dyrektor ds. rozwoju oferty OOH.

Należąca do Agory firma AMS w trzecim kwartale tego roku odnotowała 36,9 mln zł przychodów (+9,2 proc. rdr.).

 

Autor:jd

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas