Reklama2017-11-23
0

AMS zaprezentował nowy model wiat przystankowych w Poznaniu

Operator reklamy zewnętrznej AMS zaprezentował w stolicy Wielkopolski nowy model wiat na przystankach autobusowych. Ich producentem jest firma Tejbrant Polska.

Pięć prototypowych modeli wiat o nazwie Warta stanęło na trasie poznańskiego torowiska tramwajowego na ulicy Królowej Jadwigi. Opracowano je na podstawie wytycznych z urzędu miasta. Za produkcję wiat odpowiada Tejbrant Polska.

- Dzięki tym wiatom ulica zyskała nowy wyraz estetyczny - ocenia Maciej Wudarski, zastępca prezydenta Poznania. - Wiaty mają nowoczesny design, a po zmroku są dobrze oświetlone, co podnosi bezpieczeństwo pasażerów i komfort oczekiwania - dodaje Wudarski.

Ostateczny wizerunek wiat wpisuje się w wytyczne opracowane przez Zarząd Transportu Miejskiego i plastyka miasta.

- Opracowaliśmy dwa rozwiązania. Jedno z nich typu Warta to droższa wersja rozświetlająca miasto. Drugi wariant typu Warta Slim ma podobne założenia estetyczne, ale jest tańszy i bez oświetlenia, przeznaczony do ciągów poza śródmieściem, w miejscach bardziej peryferyjnych. Taką wiatę ostatnio ustawiliśmy na przystanku IPN przy ul. Rolnej - komentuje Piotr Libicki, pełnomocnik prezydenta Poznania ds. estetyki miasta.

Wiaty mają konstrukcję segmentową opartą na systemowych profilach aluminiowych, co umożliwia przygotowanie wiat dostosowanych do kształtu i wielkości przystanku.

- W projektowaniu wiat wykorzystujemy nowoczesne rozwiązania. Do oświetlenia wnętrza wiaty, rozkładu jazdy, znaku przystankowego oraz gablot reklamowych zastosowaliśmy energooszczędną technologię LED. Wiaty mogą też, w zależności od potrzeb, być wyposażone w dodatkowe urządzenia multimedialne takie, jak WiFi czy mp3. Jesteśmy gotowi do dalszej współpracy z Poznaniem oraz instalowania wiat typu Warta i Warta Slim na szerszą skalę - deklaruje prezes AMS Marek Kuzaka.

AMS jest biurem reklamy outdoorowej należącym do Grupy Agora. W trzech kwartałach bieżącego roku Grupa AMS zanotowała spadek wpływów o 4,1 proc. do 114,7 mln zł oraz wzrost zysku EBITDA o 7,7 proc. do 32,3 mln zł.

Autor:jd

Więcej informacji:AMS, Grupa AMS, Agora

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas