Reklama2020-10-16
2

Rysunki Andrzeja Mleczki na butelkach Żołądkowej de Luxe

Do sklepów trafiła limitowana edycja Żołądkowej de Luxe (Stock Polska). Na butelkach widnieje 5 rysunków autorstwa Andrzeja Mleczki.

Andrzej Mleczko od lat przekazuje w swoich satyrycznych pracach treści nie tylko pełne humoru, ale też takie, z którymi identyfikują się Polacy. Tym razem jego charakterystyczne rysunki ozdobiły etykiety limitowanej edycji Żołądkowej de Luxe. Pięć różnych ilustracji w humorystyczny sposób przedstawia sytuacje, które dotyczą obyczajów picia wódki.

Ilustracje mają charakter humorystyczny i kontekstowo nawiązują do samej marki.

Sprzedaż limitowanej edycji będzie wspierana publikacjami w czołowej prasie branżowej oraz na kanałach social media marki.

Za działania PR Żołądkowej de Luxe odpowiada agencja Publicis Consultants, za obsługę strategiczną i kreację – Havas Engage Warsaw.

Autor:jd

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas