Reklama2020-09-15
3

Ilustracje Andrzeja Mleczko w kampanii Dan Cake (wideo)

Firma Dan Cake przygotowała z okazji 15-lecia Bułeczek Maślanych aktywację konsumencką, która realizowana jest we współpracy z Andrzejem Mleczko. Działania przygotowały agencja 19 Południk, F25 oraz Jerzy Dytkiewicz.

Rysownik Andrzej Mleczko na potrzeby akcji stworzył serię dedykowanych Bułeczkom Mlecznym ilustracji. Jedna z nich zawiera pusty dymek komiksowy, ponieważ akcji towarzyszy konkurs, w ramach którego uczestnicy mogą zaproponować zabawną, pasującą do kontekstu, treść wypowiedzi. Rysunki w nietypowy, a jednocześnie angażujący sposób pomagają komunikować nowy skład Bułeczek Mlecznych, które zawierają teraz 31 proc. mleka.

W ramach aktywacji zrealizowane zostały dwa spoty reklamowe, które emitowane będą w ramach digitalowej kampanii zasięgowej w serwisie YouTube, na Facebook’u i Instagramie.  Pierwszy powstał we współpracy z agencją Papaya Films na czele z Jerzym Dytkiewiczem.

Drugi spot to produkcja telewizyjna, zrealizowana przez studio F25.

W kampanii wezmą udział także influencerzy. Bułeczki Mleczne pojawią się na ich kanałach w serwisie You Tube, na Facebook’u oraz Instagramie w różnych rolach, m.in. jako składnik przepisów kulinarnych, a także jako element rodzinnego śniadania.

Za koncept strategiczny, scenariusz spotu TV, linię kreatywną, kreacje reklamowe oraz stworzenie strony www akcji odpowiadała agencja 19 Południk, która prowadzi również komunikację akcji w mediach społecznościowych oraz dba o PR i kontakt z mediami. Spoty zostały zrealizowane przez studio F25 (spot TV) oraz Papaya Films, a budowanie zasięgów i kampanię reklamową w Google, na Facebook’u i Instagramie realizuje adCookie.

Kampania potrwa do 25 października br. Na autorów najciekawszych propozycji konkursowych czekają nagrody, m.in. odkurzacze iRobot Roomba, zestawy porcelany Villeroy & Boch czy ekspresy do kawy Tchibo Cafissimo.

Autor:bg

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas