Sieć agencji reklamowych Ogilvy ogłosiła, że nowym, globalnym CEO firmy zostanie Andy Main. Zastąpi Johna Seiferta, który po 41 latach odchodzi na emeryturę.
Andy Main, dotychczasowy globalny szef Deloitte Digital i dyrektor w Deloitte Consulting LLP, zastąpi Johna Seiferta, który ogłosił swoje plany odejścia z Ogilvy w kwietniu, po 41 latach pracy. Andy Main dołączy do Ogilvy pod koniec lipca br.
Andy Main przejął stery w Deloitte Digital w 2014 roku i szybko rozwinął biznes w prestiżową globalną markę. Agencja z typowo konsultingowej firmy przekształciła się w agencję świadczącą też usługi kreatywne. Dziś Deloitte Digital oferuje usługi kreatywne, technologiczne i konsultacyjne wielu wiodącym firmom na świecie.
Nowy CEO Ogilvy ma ponad 25-letnie doświadczenie doradcze we współpracy z wieloma markami. Swoją karierę rozpoczął w Andersen Consulting i przeniósł się do Deloitte Consulting w 1999 roku.
- Ogilvy jest synonimem kreatywności i doskonałości strategicznej i jestem zaszczycony, że mogę zostać kolejnym CEO firmy. Mamy świetną okazję, aby pomóc klientom w osiągnięciu zrównoważonego wzrostu, wykorzystując kreatywny geniusz Ogilvy do przekształcenia nie tylko marek, ale całych firm. Musimy także być firmą o jasnej kulturze przynależności, w której utalentowani ludzie z grup niedostatecznie reprezentowanych są wspierani. Ogilvy odegra ważną rolę we wdrażaniu wyraźnego i jednoznacznego zaangażowania WPP w walkę z rasizmem - z uznaniem, że będziemy sądzeni nie na podstawie naszych słów, ale naszych działań - powiedział Andy Main.