Reklama2021-03-16
8

Anna Koszur na czele grupy S/F. Marcin Jeziorski CCO Mediacap

Anna KoszurAnna Koszur

Anna Koszur awansowała na stanowisko chief executive officer (CEO) Grupy S/F. Zastąpiła Marcina Jeziorskiego, który został chief commercial officerem (CCO) holdingu reklamowo-badawczego Mediacap.

Anna Koszur współpracuje z Grupą S/F od 2016 r. Początkowo jako strateżka, a od 2018 już w zarządzie jako deputy managing director, a następnie managing director Scholz & Friends Warszawa.

- Jestem bardzo dumny, że to właśnie Ania przejmuje kierownicę CEO Grupy S/F. Nie robimy rewolucji, zarówno dla naszych klientów jaki i pracowników to gwarancja kontynuacji dotychczasowej linii strategicznej, która zapewniła nam uznanie, nagrody i dynamiczny rozwój. Sukcesja ma dla nas imię niezwykle inteligentnej, wrażliwej i wspaniałej kobiety - komentuje Marcin Jeziorski, wiceprezes i CCO Mediacap.

Anna Koszur w przeszłości m.in. członkinią zarządu DDB Warszawa i BNA oraz stworzyła i prowadziła agencję doradztwa marketingowego CPC (Corporate Profiles Consulting). Była członkinią rady  programowej Szkoły Strategii Marki i wielokrotną jurorką Effie.

Awanse w Grupie S/F

Wraz z promocją Koszur nowe funkcje obejmują kluczowi managerowie Grupy S/F. Piotr Hassine, dyrektor zarządzający The Digitals i Booost pełnić będzie funkcję chief growth officera Grupy S/F odpowiedzialnego za rozwój biznesu.

Scentralizowane zostały także role w kreacji z Józkiem Dutkiewiczem jako chief creative officerem, Marcinem Mroczkiem jako creative directorem i Bartkiem Kojem jako head of content & design.

W skład Grupy S/F wchodzą agencje Scholz & Friends Warszawa (platformy/budowa marek), The Digitals (online content/social), Booost (performance/e-commerce) i EMLAB (experiential). Tworzy synergie z segmentem influencer i gaming marketingowym LTTM. Wszystkie grupy należą do holdingu giełdowego Mediacap.

Według szacunkowych danych w czwartym kwartale ub.r. Mediacap zanotował spadek przychodów rok do roku o 16 proc. do ok. 43 mln zł. Przychody zajmującej się influencer marketingiem grupy LTTM (obejmującej firmy TalentMedia, LifeTube, Gamellon i Gameset)  wzrosły o 7 proc., natomiast grupa S/F (agencje Scholz & Friends Warszawa, The Digitals i Emlab) i IQS zanotowały duże spadki.

Mediacap jest notowany na rynku głównym warszawskiej giełdy. W środę na koniec sesji za akcję firmy płacono 2,20 zł, co daje kapitalizację w wysokości 41,4 mln zł.

Autor:jd

KOMENTARZE(8)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas