Reklama2022-07-08
0

Anna Penkowska w Accenture Song

Do zespołu agencji Accenture Song dołączyła Anna Penkowska obejmując stanowisko client lead/experience architect.

Anna Penkowska do Accenture Song przeszła z agencji iProspect (dentsu), gdzie przez ponad 4 lata pracowała jako business development director.

Wcześniej przez ponad 10 lat związana była z K2 Internet. Zajmowała tam takie stanowiska, jak m.in. new business manager, business development manager, senior business development manager.

Przedtem pracowała też w dziale marketingu Nestle Polska.

- Dołączyłam do zespołu Accenture Song, bo od początku mojej drogi zawodowej interesowało mnie odpowiadanie na realne potrzeby klientów i wspieranie ich w budowaniu bardziej efektywnych rozwiązań. Jako pracownik agencji reklamowej i mediowej zaobserwowałam jak bardzo zmieniły się oczekiwania wobec partnera agencyjnego. Coraz większym wyzwaniem dla marek jest nie tylko nadążanie za tempem rozwoju możliwości jakie daje digital, ale i umiejętna selekcja tych działań, które przełożą się na zrównoważony wzrost biznesu. Dziś najważniejszą wartością właściwego partnera agencyjnego jest wzięcie odpowiedzialności za strategiczną całość - od zdefiniowania obszarów wzrostu i propozycji wartości, wypracowania idei, przez jej wdrożenie, aż po zapewnienie operacyjnej skuteczności, a to wszystko pamiętając o doświadczeniu konsumenta - mówi Anna Penkowska.

 

 

Autor:bg

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas