PR2020-09-09
0

Anna Sambor dyrektor zarządzającą 38 Content Communication

Anna SamborAnna Sambor

Zarząd agencji komunikacji contentowej 38 Content Communication utworzył nowe stanowisko dyrektor zarządzającej, które objęła Anna Sambor. Za sprzedaż i media odpowiada w agencji Jarosław Czujak, a za strategie digital Paweł Kiszycki.

Zmiany w strukturze 38 Content Communication wprowadzono na początku września. Jak podano w komunikacie "w związku z rozwojem, ciągłym rozszerzaniem portfolio oferowanych usług oraz systematyczną rozbudową kadr".

Dyrektor zarządzającą została Anna Sambor, która pełniła dotychczas dyrektorskie funkcje w firmach takich jak Bakalland, Unilever czy PepsiCo, gdzie odpowiadała za działania marketingowe, rozwój sprzedaży, a także za wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań komunikacyjnych i produktowych.

- Nowa struktura 38 Content Communication pozwoli na realizację bieżącej współpracy z Klientami w sposób kompleksowy i na podstawie silnych kompetencji. Oblicze współczesnego i efektywnego PR zmienia się dynamicznie wraz z pojawiającymi nowymi kanałami i narzędziami umożliwiającymi skuteczną dystrybucję treści. Bycie skutecznym to nasz priorytet - mówi Anna Sambor.

Funkcję dyrektora sprzedaży i mediów obejmie Jarosław Czujak (na zdjęciu niżej), który z 38 Content Communication związany jest od ponad roku, a doświadczenie zdobywał m.in. w firmach takich jak Grupa TVN, czy Deloitte.

Kadra managerska została rozszerzona także o stanowisko digital strategist, które będzie piastował Paweł Kiszycki, związany wcześniej m.in. z Grupą TVN oraz Allegro.

Autor:jd

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas