Reklama2023-03-07
2

Jarosław Czujak uruchomił nową agencję Dom Kreatywnego Contentu

Jarosław CzujakJarosław Czujak

Jarosław Czujak jest autorem i pomysłodawcą koncepcji nowej agencji - Domu Kreatywnego Contentu, którą do tej pory realizował we współpracy z 38Group, w ramach agencji BrandTime.

Od początku marca Jarosław Czujak i jego - niezależna już od BrandTime - agencja Dom Kreatywnego Contentu działają pod własnym i niezależnym brandem i kontynuują współpracę z dotychczasowymi klientami.

- Dom Kreatywnego Contentu to agencja specjalizująca się w kreacji widocznych kampanii  oraz ich kompleksowej realizacji na najwyższym poziomie. Punktem wyjścia jest pomysł i jego atrakcyjność dla odbiorców. Taki model biznesowy, który skupia się na tworzeniu atrakcyjnych formatów, a nie podpinaniu się w już istniejące, to gwarancja wartościowego contentu i dużych zasięgów, a to doceniają zarówno odbiorcy jak i partnerzy– mówi Jarosław Czujak, CEO agencji Dom Kreatywnego Contentu, wcześniej związany przez 11 lat z grupą TVN, gdzie odpowiadał m.in. za sprzedaż i realizację projektów specjalnych.

Dom Kreatywnego Contentu ma na koncie takie projekty, jak: Wszystkiego Słodkiego, Wymarzone Ogrody, 3 sezony Mądrzejemy z Katarzyną Bosacką czy Mądrze Gotujemy z Katarzyną Bosacką.

Do nowej agencji dołączyły również pozostałe osoby z zespołu, które do pory współpracowały  z Jarosławem Czujakiem przy realizacji kampanii w ramach Domu Kreatywnego Contetu i zdecydowały się rozstać z agencją BrandTime.

Jarosław Czujak zdobywał doświadczenie w globalnych koncernach takich Deloitte, gdzie prowadził dział audytu mediów w Polsce i CEE. Wcześniej przez 11 lat był związany z Grupą TVN, gdzie odpowiadał za rozwój sprzedaży specjalnej, produkcję programów, lokowanie produktów oraz eventy.

Autor:bg

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas