Reklama2022-10-07
0

Martyna Oracka w zespole BrandTime Dom Kreatywnego Contentu

Martyna Oracka Martyna Oracka

Do agencji BrandTime Dom Kreatywnego Contentu dołączyła Martyna Oracka, obejmując stanowisko sales managera.

Oracka będzie odpowiadać za współtworzenie strategii sprzedażowych, jak również projektów branded content.

W ostatnim czasie Martyna Oracka była managerem ds. sprzedaży w Grupie 4Fun Media oraz serwisie naEkranie.pl.

Wcześniej, przez blisko 6 lat pracowała w dziale Content Solutions agencji LiquidThread na stanowisku senior content partnership, gdzie zajmowała się rekomendacją i realizacją projektów niestandardowych. Swoją ścieżkę zawodową związaną m.in. z projektami branded contentowymi rozpoczęła w firmie Apart.

W swoim portfolio ma wiele realizacji, m.in. dla takich marek jak: FHP Vileda, Stellantis, Śnieżka, McCormic, VISA, Maspex, Samsung, Aviva czy Blik.

Autor:jd

Więcej informacji:Martyna Oracka, BrandTime

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas