Reklama2023-06-19
2

„Baaardzo Twoja" aplikacja PeoPay Banku Pekao

Pod hasłem „Baaardzo Twoja” Bank Pekao kontynuuje kampanię promującą aplikację PeoPay w internecie.

Aplikacja Banku Pekao PeoPay w kolejnych odsłonach staje się jeszcze bardziej osobista dzięki wprowadzaniu nowych opcji personalizacji. Klienci mogą dostosować m.in. tło i awatar do indywidualnych upodobań.  

Nowa odsłona kampanii marketingowej PeoPay prowadzona jest wielokanałowo w mediach internetowych. Główne hasło kampanii obecne jest we wszystkich postach i reklamach. Na potrzeby kampanii przygotowany został także spot prezentujący możliwości aplikacji PeoPay.

– Aplikacja PeoPay jest dla każdego i ma możliwość personalizacji ustawień. Jest nowoczesna i dostosowana do potrzeb różnych grup wiekowych. Każdy może znaleźć w niej funkcje wybrane tylko dla siebie np.: płatności tradycyjne lub alternatywne, takie jak płacenie zegarkami i telefonami, wymiana walut w kantorze online, zakup produktów bankowych, czy też usługi dodane, jak zakup biletów komunikacji miejskiej, biletów parkingowych i opłacanie przejazdów autostradami - mówi Bartosz Zborowski, dyrektor departamentu innowacji i kanałów zdalnych w Banku Pekao .

Promocja PeoPay

Klienci, którzy zapiszą się do Programu Bezcenne Chwile z kartą Banku Pekao, zalogują się pierwszy raz do aplikacji PeoPay i aktywują płatności Google Pay, Apple Pay, Garmin Pay lub Fitbit Pay oraz wykonają transakcję, mogą otrzymać dodatkowe 4 tysiące punktów w programie.

Promocja jest skierowana także do osób, które nie logowały się do PeoPay w ciągu ostatnich 3 miesięcy i trwa do 14 września 2023 r. Pula nagród jest ograniczona.

Klienci banku zainstalowali aplikację PeoPay na 3,4 mln urządzeń.

Autor:jd

Więcej informacji:Bank Pekao, PeoPay

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas