Reklama2016-06-29
0

Arkadiusz Tomkiewicz w Ogilvy&Mather, odchodzi Sebastian Umiński

Arkadiusz TomkiewiczArkadiusz Tomkiewicz

Do agencji Ogilvy&Mather dołączył Arkadiusz Tomkiewicz, który pełnić będzie funkcję creative technologist. Z agencją po blisko dwóch latach rozstaje się Sebastian Umiński, digital & innovation director.

Arkadiusz Tomkiewicz zdobywał doświadczenie w K2 Group, w DDB&Tribal i VML Poland. Jako project manager i interactive leader pracował między innymi dla takich klientów jak Unilever (projekty lokalne oraz obsługa regionalna), McDonald’s, Play, L’oreal, LOT,  IKEA, Orange.

- Zatrudnienie Arka Tomkiewicza  wynika z zakończenia pewnego procesu i wejścia na kolejny poziom realizacji strategii rozwoju agencji, wynikającej zarówno z potrzeb naszych klientów jak i tego, jaką agencją chcemy być. Z agencją zdecydował się rozstać Sebastian Umiński, który przez prawie dwa lata na stanowisku digital & innovation directora pomagał w rozwoju kompetencji w obszarze digital - nie w postaci oddzielnych działów, ale na zasadzie integracji w ramach istniejącej struktury. Doszliśmy do wniosku, że wejście na kolejny poziom wymaga  innych kompetencji. W związku z tym zdecydowaliśmy się na wybór osoby o nieco innym profil - mówi Zuzanna Warowna-Toruńska, dyrektor zarządzająca Ogilvy&Mather.

Tomkiewicz do Ogilvy przechodzi z agencji TheBrave, w której przez ostatnie półtora roku pracował na stanowisku interactive producer. Wcześniej pracował m.in. w agencjach Cheil, DDB&Tribal, VML Poland, K2.

Sebastian Umiński, który do Ogilvy&Mather przeszedł z Interactive Solutions, nie zdradza dalszych planów zawodowych.

Autor:bg

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas