Reklama2017-06-09
3

Artegence wspierającą agencją reklamową PKO Banku Polskiego

PKO Bank Polski zakończył przetarg na wybór wspierającej agencji reklamowej, wybierając do współpracy w tym zakresie Artegence. Będzie ona odpowiedzialna za działania w internecie i komunikację BTL.

Artegence wygrała przetarg na wspierającą agencję reklamową dla PKO Banku Polskiego (liczby i nazw pozostałych jego uczestników nie ujawniono). Umowa została podpisana na dwa lata. Agencja odpowiedzialna będzie za działania digital oraz komunikację BTL.

- Agencja Artegence dołączyła do zespołu odpowiedzialnego za tworzenie komunikacji marketingowej dla PKO Banku Polskiego. Wybór nie jest przypadkowy - agencja kreuje odważne i oryginalne projekty bazując na najnowszych trendach i technologiach. Przede wszystkim będziemy chcieli wykorzystać olbrzymie doświadczenie Artegence w komunikacji w internecie - uzasadnia Michał Kuczmierowski, dyrektor pionu marketingu i komunikacji w PKO Banku Polskim.

Poprzednio dla banku przez sześć lat w internecie pracowała agencja OS3.

Wiodąca agencją reklamową PKO Banku Polskiego jest Agencja Warszawa, która odpowiada za obsługę full service - od opracowania strategii marketingowej dla banku oraz poszczególnych jego produktów i usług po przygotowanie koncepcji i realizację kampanii reklamowych. W ramach współpracy z Bankiem powstały m.in. walentynkowy spot „#MiłośćMamyZaZero” z udziałem youtubera Martina Stankiewicza czy niedawna kampania pożyczki gotówkowej „Pozwól mini ratce ścisnąć twoje raty”.

Autor:bg

Więcej informacji:Artegence, PKO BP, wiodąca agencja

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas