Reklama2023-03-16
2

Artur Pruziński account directorem w K2 Precise

Artur Pruziński awansował na stanowisko account directora w K2 Precise (Grupa K2).

Pruziński jest odpowiedzialny za realizację celów jakościowych oraz biznesowych zarówno obsługiwanych klientów, jak również K2 Precise. Bezpośrednio nadzoruje określone portfolio projektów oraz jest liderem jednego z zespołów client service agencji. Dba o jego rozwój i wspiera merytorycznie w codziennej pracy z klientami i zespołami specjalistów wewnątrz firmy.

Pruziński z K2 Precise jest związany od 2017 roku. Realizuje projekty dla klientów z różnych branż zarówno lokalnie, jak i międzynarodowo w obszarze SEO, contentu, mediów 360, analityki, analiz czy strategii.

- Bardzo się cieszę z tego awansu! Artur w pełni na niego zasłużył. Zarówno klienci jak i zespół K2 bardzo cenią go od strony merytorycznej, biznesowej i ludzkiej. Co sam wielokrotnie podkreśla, lubi styl pracy „jedną nogą u klienta, drugą w K2", sukces zawsze rozpatruje w kategoriach zadowolenia obu stron. Super jest mieć go na pokładzie! - podkreśla Tomasz Choroszewski, chief strategy officer w K2 Precise.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Artur Pruziński z branżą związany jest od 15 lat. Pracował m.in. w Banku Zachodnim WBK (obecnie Santander Bank), gdzie był odpowiedzialny za kampanie digitalowe z udziałem gwiazd takich jak Gerard Depardieu, Antonio Banderas, Chuck Norris i Kevin Spacey. Prawował jako e-commerce manager w Skarbiec TFI, a poźniej po stronie agencji prowadził działania dla m.in. Ferrero Polska, Eden Polska, Tchibo, Discovery Channel, Lek-am, Resibo, Mann+Hummel FT Poland, Grupa Pracuj czy Danone.

Autor:jd

Więcej informacji:Artur Pruziński, K2 Precise, Grupa K2

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas