Artur Roguski objął stanowisko social media managera w agencji d*fusion communication. Poprzednio pracował w wydawnictwie Edipresse Polska.
Roguski jest odpowiedzialny za rozwój firmy w obszarze digital marketingu oraz obsługę wybranych klientów agencji.
– Po kilkunastu latach spędzonych w mediach postanowiłem sprawdzić się w innej roli i przy okazji poszerzyć swoje kompetencje. Rynek reklamy i mediów w internecie zmienia się bardzo dynamicznie, a to wymaga od każdego, kto w nim pracuje ciągłego nadążania za trendami oraz budowania nowych umiejętności - komentuje Artur Roguski.
Wcześniej, od stycznie br., pracował w Edipresse Polska jako social media manager grupy serwisów people, style & beauty.
Doświadczenie zawodowe gromadził też w Grupie Onet-RAS, jako product manager serwisu Fakt24.pl. Pracował również jako dyrektor ds. rozwoju mediów elektronicznych w magazynie „Brief”, gdzie odpowiadał za serwis internetowy, działania w mediach społecznościowych, pisał też teksty.
Był także związany był z agencją reklamową Ogilvy Interactive.